Установка МАФов в Днепре

 

Для початку розберемося, що означає термін «Тимчасова споруда».

Тимчасова споруда     (далі —   ТС) –  це  одноповерхова споруда, що            виготовляєтьсяз полегшених конструкцій  з  урахуванням    основних вимог до  споруд, визначених  технічним регламентом будівельних виробів,           будівель  і споруд,  і  встановлюється  тимчасово,безулаштування фундаменту.

 

Для кращого сприйняття , розіб’ємо процедуру розміщення ТС поетапно:

1 етап:

Вам слід подати Заяву про можливість розміщення ТС в довільній формі до Головного управління архітектури шляхом подачі заяви до Центру надання адміністративних послуг (далі «ЦНАП»).

Адреси ЦНАП у м. Дніпрі:

  • Відділ ЦНАП «Правобережний»:

49000, м. Дніпро, просп. Дмитра Яворницького (Карла Маркса), 75, 1 поверх, кімн. 105;

Телефони: (099) 203-09-25, (097) 807-37-07;

Email: dnepr-cnap@ukr.net

 

  • Відділ ЦНАП «Лівобережний»:

49081, м. Дніпро, просп. Слобожанський (Газети «Правда»), 31Д

Телефони: (099) 602-10-02, (068) 237-52-76;

Email: dnepr-cnap@ukr.net

 

 

До заяви додаються такі документи:

  • графічні матеріали із зазначенням бажаного місця розташування ТС, виконані замовником на актуальній топографо-геодезичній основі М 1:500 кресленнями контурів ТС з прив’язкою до місцевості;
  • реквізити замовника (найменування, П. І. Б., адреса, контактна інформація);
  • фото існуючої або креслення та візуалізацію запланованої ТС.

Цей перелік документів є вичерпним.

Під час їх складання слід врахувати Комплексну схему розміщення ТС затверджену Дніпровською міською радою.

Крім того, слід перевірити, чи не оформлено паспорт прив’язки на іншу ТС на обраному Вами місці (це можна зробити також шляхом запиту на публічну інформацію).

ЦНАП реєструє подану заяву у встановленому порядку та не пізніше наступного дня після її отримання передає заяву з доданими до неї документами до Головного управління архітектури для визначення відповідності намірів щодо місця розташування ТС.

Головне управління архітектури протягом десяти робочих днів з дня подання такої заяви приймає рішення про відповідність або невідповідність будівельним нормам намірів розміщення ТС.

 

2 етап:

Про відповідність намірів замовника щодо місця розташування ТС комплексній схемі розміщення ТС (у разі її наявності), будівельним нормам замовник повідомляється Головним управлінням архітектури письмово протягом трьох робочих днів з дня такого визначення відповідності намірів або замовнику надається аргументована відмова щодо реалізації намірів розміщення ТС.

Якщо буде надано відмову, це свідчитиме, що обране Вами місце розміщення ТС не відповідає Державним будівельним нормам / Комплексній схемі.

І тоді можна буде:

1) або обрати інше місце;

2) або звернутися до відповідної районної адміністрації із пропозицією про внесення змін до Комплексної схеми. Остаточне рішення прийме (або не прийме) Дніпровська міська рада.

 

3 етап:

У разі надання позитивного висновку Головним управлінням архітектури для оформлення паспорта прив’язки слід звернутися до ЦНАП із Заявою на оформлення паспорта прив’язки ТС.

Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги:

 

  • Заява на ім’я начальника головного архітектурно-планувального управління департаменту по роботі з активами Дніпровської міської ради встановленого зразка (додаток 2);
  • Ескізи фасадів тимчасових споруд у кольорі М 1:50 (для стаціонарних тимчасових споруд) — виготовляє суб’єкт господарювання, що має ліцензію на виконання проектних робіт, або архітектор, який має відповідний кваліфікаційний сертифікат;
  • Схема розміщення тимчасової споруди — виготовляються і погоджуються так само;
  • Схема благоустрою прилеглої території — складена замовником або суб’єктом підприємницької діяльності, який має відповідну ліцензію, архітектором, який має відповідний кваліфікаційний сертифікат, відповідно до Закону України «Про благоустрій населених пунктів України» (також підписується районним архітектором);
  • Технічні умови щодо інженерного забезпечення (за наявності), отримані замовником у балансоутримувача відповідних інженерних мереж;
  • Копія висновку Голов АПУ про можливість розміщення тимчасової споруди;
  • Рішення виконавчого комітету міської ради „Про оформлення паспорту прив’язки”;
  • Реквізити суб’єкта звернення (найменування, ПІБ, адреса, контактна інформація).

 

Документи подаються у двох примірниках, окрім заяви.

 

Порядок та спосіб подання документів, необхідних для отримання послуги:

Заява та документи, що додаються до неї, подаються адміністратору ЦНАП особисто заявником або уповноваженою особою .  Заявник подає письмову заяву та документи, що додаються до неї, особисто при наявності документа, що посвідчує особу (для уповноваженої особи додатково – довіреність), надсилає поштою або у випадках, передбачених законом, за допомогою засобів телекомунікаційного зв’язку

Строк надання послуги: 10

 

Відмовити Вам можуть з наступних підстав:

 

  1. Подання неповного пакета документів;
  2. Подання недостовірних відомостей, зазначених у пакеті документів.

 

Результат : у разі задоволенні заяви – Вам видається паспорт прив’язки ТС.

 

4 етап:

Протягом 5 робочих днів з дати оформлення паспорту прив’язки на місце розташування ТС, (за умови відсутності документів на оренду земельної ділянки згідно з її цільового призначення або документів на право власності на таку ділянку), Ви повинні укласти з відповідним комунальним підприємством договір на право тимчасового користування місцями для розташування ТС.

Якщо між Вами та відповідним комунальним підприємством на момент оформлення паспорту прив’язки ТС такий договір вже укладений, то до такого договору вносяться відповідні зміни у встановленому умовами договору порядку.

У випадку оформлення паспорту прив’язки на місце розташування ТС, що перебуває у приватній або державній власності, або в оренді, яка за своїм цільовим призначенням дозволяє розміщення ТС, заявник протягом 5 робочих днів з дня оформлення паспорту прив’язки на місце розташування ТС інформує про це підпорядковане комунальне підприємство із доданням відповідної документації з цього приводу.

Не укладення договору з Вашої вини призведе до анулювання паспорту прив’язки.

 

5 етап:

Протягом 6 місяців з дня отримання паспорту прив’язки ТС (бажано взагалі протягом місяця) слід встановити ТС на місце, вказане в паспорті прив’язки.

При порушенні строків / місця розміщення ТС паспорт прив’язки буде анульовано.

При встановленні ТС забороняється укріплювати її фундаментом.

 

 

6 етап:

Протягом 10 календарних днів після встановлення ТС надати до Департаменту архітектури та містобудування Дніпровської міської ради та до відповідної районної адміністрації заяву про виконання вимог паспорту прив’язки.

Ненадання такої заяви призведе до анулювання паспорту прив’язки ТС.

Зверніть увагу , щодо обмежень при розміщенні кіосків:

— мінімальна відстань від дороги — не менш, ніж 5 м;

— мінімальна відстань від перехрестя — не менш, ніж 20 м;

— мінімальна відстань від залізничних переїздів — не менш, ніж 100 м;

— мінімальна відстань від зупинки — не менш, ніж 20 м;

— мінімальна відстань від капітальних споруд — не менше, аніж 10 м;

— мінімальна відстань від пам’ятників — не менш, ніж 20 м;

— мінімальна відстань від садочків і шкіл для ларьків, які торгують алкоголем і сигаретами — не менш, ніж 200 м.

 

І на завершення , головні нюанси , про які необхідно знати під час користування ТС:

  • Користування місцем для розташування ТС є платним.Розмір плати визначається у договорі та залежить від площі ТС по зовнішньому периметру (згідно з паспортом прив’язки ТС), місця її розміщення (якщо на внутрішньо квартальних територіях – розмір плати зменшується, якщо в «топових місцях» — збільшується), наявності поряд з ТС холодильного та іншого обладнання (якщо є – розмір плати збільшується), а також строку, на який розміщується ТС.

У разі 2 і більше місяців несплати за користування місцем для розташування ТС, паспорт прив’язки може бути анульовано, а договір – розірвано. Крім того, за прострочення оплати за користування місцем, стягується пеня.

  • У разі, якщо ТС володільцем буде демонтована, це надає районній адміністрації право на одностороннє розірвання договору.
  • Слід дотримуватися вимог щодо благоустрою (замощення тротуарною плиткою, освітлення, урни, під’їзні шляхи тощо) і технічних умов, виданих балансоутримувачами інженерних мереж.

 

За фактами порушення правил благоустрою (в тому числі: не очищення від снігу та льоду проїздів, тротуарів, пішохідних доріжок, не посипання їх піском в осінньо-зимовий та весінній періоди, не прибирання сміття та бур’яну на території, вказаній у план-схемі, не вивезення сміття, самочинного пошкодження або знищення газонів, висадження та знищення дерев, кущів, тощо) винні особи притягуються до адміністративної відповідальності.

Набрання законної сили двома і більше постановами про адміністративні правопорушення протягом року є підставою для анулювання паспорту прив’язки ТС.

 

ВАЖЛИВО!

Строк дії паспорту прив’язки продовжується на підставі заяви, яка подається уповноваженому органу власником ТС у довільній формі не пізніше ніж за один календарний місяць до закінчення строку дії паспорту прив’язки. До такої заяви додається оригінал паспорту прив’язки. Заява про продовження строку дії паспорту прив’язки, подана з порушенням строку, встановленого цим пунктом, розгляду не підлягає. В такому випадку власник ТС отримує новий паспорт прив’язки.

Продовження строку дії паспорта прив’язки здійснюється Головним управлінням архітектури шляхом зазначення нової дати, підпису та печатки у паспорті прив’язки. На вимогу заявника продовження паспорту прив’язки відбувається шляхом заміни виданого бланку паспорта прив’язки, при цьому номер такого паспорту залишається незмінним, а змінюється лише термін дії.

Протягом 15 днів з дня реєстрації заяви Головне управління архітектури продовжує паспорт прив’язки або відмовляє у його продовженні.

 

АДВОКАТСЬКОЕ БЮРО
«ADVOKAT БЄЛІК»

Адвокат, Белик А.С.